[Musix-usuarios] S.O.S. - Paneo surround en Ardour2

Vie Abr 11 05:36:23 CEST 2008

El Lunes, 10 de Marzo de 2008 16:56, Sebastián Madinaveitia escribió:
> [...]
 | processing back-speakers. For the time being it'd also work to
 | apply the surround-panning after all effects were processed
 | instead of before (as it is done now) - but that wouldn't work as
 | soon as our mixer is implemented in 0.4.x-version because there
 | effects and so on are processed independent of the
 | instrument-track the sound comes from. In the mixer I'd probably
 | add a surround-panner for each FX-channel too which is applied at
 | the end of each "FX-channel-chain".
 |
 | So please stay patient, I can't help you now but we'll deal with

Buen ejemplo de interacción con los desarrolladores: quizá en el día a
día nos parece ya normal, pero esto deben saberlo los usuarios de
software privativo: el software libre lo hacen gente como vos o como
yo, que está al alcance de un mail, salud

 | Saludos a todos.

 | >  |
 | >  |
 | >  |
 | >  |
 | >  | | 1               2 |
 | >  | |                     |
 | >  | |     X              |
 | >  | |                     |
 | >  | |                     |
 | >  | |                     |
 | >  | | 3              4  |
 | >  |
 | >  |
 | >  |
 | >  |
 | >  |
 | >  |
 | >  |

--
Marcos Guglielmetti - www.musix.org.ar

El miércoles 16 de abril a las 10hs, todos a la Casa de Gobierno.
calle 6 e/51 y 53.
http://www.mastermagazine.info/articulo/12851.php

0. Exigimos un "Plan de alfabetización digital en base a Software
Libre"

1.  Informate:
http://www.mastermagazine.info/articulo/12831.php
http://www.musix.org.ar/wiki/index.php/Comunicado_de_prensa