[gclUB-info] spammer i ip intrusa del rang de la ub

Xavier de Pedro xavier.depedroaub.edu
Dil Abr 19 21:36:34 CEST 2010

disculpeu, sembla que s'ha colat un spammer a la web del gclub.
Estic en procés de neteja i banejat d'ip's.
Per cert, sembla un dels spammers està fent servir una adreça ip del
rang de la ub:
161.116.100.152

Per si algú de l'àrea de tecnologies pot/vol revisar aquesta ip.

Xavi

Al 19/04/10 21:07, En/na xavier.depedroaub.edu ha escrit: