[gclUB-info] Re: PLUB en gclub

Xavier de Pedro xavier.depedroaub.edu
Div Maig 15 11:58:56 CEST 2009

Em sumo a les felicitacions al Marc, i a tothom qui esteu darrera de la
iniciativa per treballar en la mateixa línia que sempre hem volgut des
dels inicis del gclub... promoure el coneixement lliure, dins del qual
es troba el programari lliure, com bé dèiem des dels inicis...

Reenvio còpia a la llista gclub-info per que la informació continuï
estenent-se...

Endavant!

Xavi

En/na Antonio Piedras Morente ha escrit: