[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xavier.depedroaub.edu xavier.depedroaub.edu
Dil Mar 16 12:29:46 CET 2009

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: General

Tema: Com deia Sun Tzu ...
Autor: Xavi
Títol: Re: Com deia Sun Tzu ...
Data: Dl 16 de Mar, 2009 [12:29]
http://gclub.ub.es/tiki-view_forum_thread.php?forumId=1&comments_parentId=227#threadId228
Missatge:

{QUOTE()}coneix el teu enemic
Us adjunto un enllaç on es discuteixen les avantages de Windows (i en certa manera això es pot estendre a la resta de software propietari) sobre Linux. Tot i que molts dels arguments són més que discutibles, són els que em trobo en el dia a dia. Val la pena de tenir-los en compte si aspirem a promocionar la utilització del software lliure.
http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tr/downloads/home/dl_10_reasons_windows_linux.pdf
Salut

{QUOTE}
Hola Jose Luis :-)

Gràcies pel missatge.
Evidentment, molts dels arguments són més que discutibles, però en essència estic d'acord amb tu: coneix el teu enemic (i coneix-te a tu mateix :-)

I el millor de tot, és la llibertat... que M$ Windows i el programari propietari no dóna...

Una abraçada,