[gclUB-info] proposta de xerrades curtes i funerals

Xavier de Pedro xavier.depedroaub.edu
Dij Jun 4 19:50:30 CEST 2009

Hola a tothom:

Al final em vaig animar, després de parlar amb l'Ignasi (Labastida) i la
Lluïsa, a presentar algunes propostes de xerrades curtes a les jornades
de programari lliure de la UPC (que es faran a la UB)...

He posat les diapos i resum també a la nostra web:
http://gclub.ub.es/jornadespl2009

De totes formes, no sé si faig "el primo" encara dient que presento
coses com a membre del gclub, per que continuo creient que més aviat
està mort ("a las pruebas me remito"), malgrat no deixeu celebrar-li cap
funeral ni plorar-li la seva mort...

No sé, si les coses no canvien gaire, jo em vestiré de negre tot el que
pugui durant les jornades aquestes.... i potser canvio el logo del gclub
(ho sento Jordi, tan maco que era) a la presentació que faci aquell dia
(si m'accepten les xerrades curtes, es clar :-)

Jordi, t'animes a fer un nou logo del tux del gclub dins d'un taüt? ;-)