[gclUB-info] Re: [IRIS-LIBRE] Asterisk en grandes implantaciones

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Div Gen 18 12:08:43 CET 2008

Uf! A la UB, com sempre, estem encara al Pleistocè. Aquí utilitzem el
sistema analògic de Telefònica anomenat Ibercom i que no sé quant costa,
però segur que una picossada d'eurus.
Molt em temo que els responsables ni deuen saber què nassos és això de
veu per IP...

   Jordi.

---------------------
El 18/01/2008 10:26 'Xavier de Pedro Puente' va dir:
> Algú té idea com funciona aquí en la UB el tema de telefonia i
> centraletes?
> O experiència en "Asterisk" (Veu per IP, oi?)?
> Xavi
>
> En/na Aitor Cuartango ha escrit:

Jordi Guilleumes i Morell
Unitat de Comunicació
Universitat de Barcelona
Gran Via de les Corts Catalanes 585 - 08007 Barcelona
Tel. 934 035 428 // Fax. 934 035 357
correu-e: jordi.guilleumesaub.edu
IM: jordiguilleumesajabber.org
---