[gclUB-info] CD en marxa

Ignasi Tura ignasi.turaagmail.com
Dma Gen 15 02:57:17 CET 2008

Hola a tots,

us deixo el contingut del CD aquí:
http://gclub.ub.es/tiki-download_file.php?fileId=65

Tal com deia en un correu anterior, empro el programa instal·lador de
Softcatalà perquè és molt fàcil de fer anar.

Si algú vol afegir programes, que em passi una URL per a que em pugui
baixar el programa, una descripció curta en .txt com ara

"Processador de textos sense prestacions exagerades com les que es
troben en els típics paquets ofimàtics, cosa que fa que Abiword sigui
lleuger i ràpid."

i una captura de pantalla.

M'he carregat tots els programes no lliures a excepció de dos i he
afegit programes que em fan patxoca.

I ara a dormir!

Que vagi bé,

Ignasi