[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xavier.depedroaub.edu xavier.depedroaub.edu
Dis Gen 5 23:32:21 CET 2008

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: GNU/Linux

Tema: Com demanar un certificat digital per a tràmits a Gencat des de Linux
Autor: carles
Títol: Re: Com demanar un certificat digital per a tràmits a Gencat des de Linux
Data: Ds 05 de Jan, 2008 [23:32]
http://gclub.ub.es/tiki-view_forum_thread.php?forumId=6&comments_parentId=214#threadId215
Missatge:

{QUOTE()}Algú sap què s'ha de fer per aconseguir un certificat digital per als tràmits electrònics a Gencat si es treballa amb GNU/Linux?
Sembla que per a particular s'ha de demanar aquí:
http://www.idcat.net/

Però en anar a demanar-ne un, resulta que diu que no tinc el sistema actualitzat (¿? faig servir les darreres versions de firefox i el sistema operatiu amb Ubuntu GNU/Linux 7.10 ...), però no diu què ens cal als usuaris de Línux per a demanar-lo (només enllaça instruccions per a s.o. basats en M$ Window$.
https://www.idcat.net/idcat/jsp/ciutada/sistema.jsp

Algú sap com fer-ho?

(He provat des del IE6 per a GNU/Linux però tampoc...)
{QUOTE}

Jo t'ho explico... funciona amb Firefox 2 i Ubuntu 7.10:

Quan segueixes les pases i et demana que instal·lis els certificats de les entitats certificadores, enlloc de dir-li "obrir" quan t'aparegui el diàleg després de clicar els enllaços, diga-li "desar".

Posteriorment, vés a Edita / Preferències del Firefox i tria la secció "Avançat" i la pestanya "Xifratge". Al quadre que parla de certificats, clica al botó "Visualitza els certificats" i en el diàleg que t'apareix tria la darrera pestanya: "Entitats". En aquest lloc has de clicar el botó "Importa" (l'únic actiu) i tria un dels dos arxius ".CER" que has desat abans. Jo li he marcat totes les caselles que apareixen, tot i que suposo que no totes són obligatóries. Una vegada acceptis, el certificat se t'haurà incorporat. Fes el mateix amb el segon.

A partir d'aquí he seguit les pases que restaven i no he tingut cap problema. Espero anar a buscar la meva clau al recinte de la maternitat abans de 90 dies...

Ja explicaràs què tal t'ha anat.

Carles