[gclUB-info] Fwd: URGENTE- Jornada del Programari Lliure a la UB

Xavier De Pedro xavier.depedroaub.edu
Dil Feb 25 16:53:17 CET 2008

Algú pot reenviar aquest missatge als organitzadors de les III Jornades de
PL del proper dimecres?
Per cert, la setmana passada vaig posar la noticia a la web del gclub, i
suposo que és d'allà on han tret el meu correu-e.

Per cert,  en breu tindrem acabat la nova edició el CD del gclub (aquesta
vegada, "CD Dual GNU/Linux - Windows, gclUB i Altercoms"). En breu envio la
documentació per que estigueu al dia de les novetats d'aquest any! Pinta
molt bé! A veure si té bona acollida entre la gent a les jornades...

Xavi

---------- Forwarded message ----------
From: Soraya <smlalibrosdelinux.com>
Date: 25/02/2008 14:52
Subject: URGENTE- Jornada del Programari Lliure a la UB
To: xavier.depedroaub.edu

Buenas tardes,

soy Soraya Muñoz, directora del periódico de Software Libre y
Tecnologías abiertas, Gaceta Tecnológica.

Quisiera ponerme en contacto con alguno de los organizadores de la
Jornada de Software Libre que se celebra este miércoles 27 en la
Facultad de Matemáticas de la UB.

Me gustaría enviar ejemplares de mi periódico para distribuir
gratuitamente entre los asistentes, pero no tengo el contacto de la
organización.

Por favor, a ver si puedes remitirme a alguno de ellos con la mayor
brevedad posible.

Muchas gracias,

Soraya.