[gclUB-info] Tesi doctoral amb copyleft a la UB?

Div Set 14 16:18:15 CEST 2007

Hola Ignasi (Labastida):
(cc llista del gclub, per si algú altre té idea)

Estic en procés de dipositar la tesi (en menys de 10 dies, espero).
Saps si hi ha alguna pega per poder assignar-li la llicència cc-by-sa
del servei de publicaions de la UB, per exemple? (a secretaria de centre
Biologia-Geologia no s'enteraven de què els estava parlant).
Saps qui em pot respondre això? o a qui li he de demanar?

A part, allibero codi del programa de càlcul de balanços d'oxigen
dissolt en ecologia marina amb GPL (binaris per GNU/Linux i M$ Win, +
source en fortran 90). Suposo que adjuntaré CD amb pdf de la tesi + codi
del programa a la tapa de la tesi. Saps si algun "fundamentalista de les
lleis a la ub" em pot posar alguna pega a l'hora de dipositar tot plegat
amb aquestes llicències diverses? em temo que no deuen ser compatibles
amb les llicències habituals del TDCAT (tesis doctorals en xarxa, etc.)

Help, please! (espero no trobar-me amb pegues legals a última hora per
temes burocràtics d'aquest estil, per poder dipositar tot això a la UB
amb llicències "copyleft")

xavier.depedroaub.edu
Grup pel Coneixement lliure a la UB http://gclub.ub.es
Projecte UniWiki d'Innovació Docent http://uniwiki.ourproject.org