[gclUB-info] Tesi amb copyleft 26/11/07

Xavier de Pedro Puente xavier.depedroaub.edu
Dil Nov 12 07:52:08 CET 2007

Hola a tothom:

Al final vaig posar llicència Creative Commons a la tesi (by-sa), i
GNU/GPL al codi (aprofitant que vaig aprendre a modificar distro's
ubuntu, ho vaig alliberar tot amb un Xubuntu Live CD modificat).

La defensa serà en un parell de setmanes... hi sou convidats
especialment tots els que m'heu patit amb el tema de la tesi en els
darrers anys.

Per cert, no trobava on deixar el pdf accessible, i al final he caigut:
al servidor on tenim allotjada la plana web del gclub! :-)

Fins aviat,

Xavi
----------------

/Defensa de la Tesi doctoral de Xavier de Pedro: Dilluns 26 de novembre
2007, 11h, Aula Magna. Facultat Biologia (UB).
/
Em plau convidar-vos a la defensa de la meva tesi doctoral titulada:

"Situacions d'anòxia en zones estuàriques sense forçament mareal: una
aproximació als balanços producció/consum d'oxigen"

La lectura serà el proper DILLUNS 26 de Novembre a les 11h a l'Aula
Magna de la Facultat de Biologia (UB).

El tribunal està format per:

* President: Dr. Narcís Prat Fornells (Catedràtic del Departament
d'Ecologia. Universitat de Barcelona)

* Secretària: Dra. Marta Pérez Vallmitjana (Professora Titular del
Departament d'Ecologia. Universitat de Barcelona)

* 1º vocal: Dr. Carles Ibàñez Martí (Director de la Unitat d'Ecosistemes
Aquàtics de l'Institut de Recerca i Tecnologies Agroalimentàries - IRTA,
Centre de Sant Carles de la Ràpita)

* 2º vocal: Dr. Jorge Guillén Aranda (Investigador de l'Institut de
Ciències del Mar. Centre Mediterrani d'Investigacions Marines i
Ambientals - CMIMA-CSIC)

* 3º vocal: Dr. Jorge Diogène Fadini (Cap del Seguiment del Medi Marí.
Institut de Recerca i Tecnologies Agroalimentàries - IRTA).

Hi ha un exemplar de la tesi exposat a la biblioteca del Departament
d'Ecologia per si algú està interessat en donar-hi un cop d'ull. Inclou
CD amb programari lliure desenvolupat al llarg de la tesi per al càlcul
de balanços d'oxigen en estuaris micromareals i llacunes costaneres.

I també en podeu baixar-vos el pdf des d'aquí:

http://gclub.ub.es/Tesi+Xavier+de+Pedro+2007

Fins aviat!

Xavi
Un document HTML ha estat eliminat...