[gclUB-info] [Fwd: [JPL-info] Segona crida a la participació VI-JPL]

Div Maig 25 16:20:46 CEST 2007

Hola a tothom:

Us animo a enviar noticies d'interès per la llista, o directament per la
bitàcola de la web.
En aquest cas, si algú pot penjar aquesta noticia a la bitàcola de
"Novetats" de la web del gclub li agrairia...

Jo l'any passat vaig estar a l'edició anterior d'aquestes jornades de pl
i van estar bé....

Una abraçada,

Xavi