[gclUB-info] gclub

Dma Mar 27 12:26:26 CEST 2007

Hola companys i companyes:

Fa temps que no hi ha genys d'activitat al gclub, tret de la 2a versió
del CD de programari de lliure distribució que recentment vam
actualitzar entre l'Ignasi i jo (però a part d'això, crec que ens
remontem a l'any passat a les jornades de PL que van muntar el miquel i
cia.).

En el meu departament ens agradaria presentar una col·licitud de
subvenció FTIC a la gene cap al juny'07 per muntar un curs del paquet
estadístic R, i potser un de GNU/Linux. Necessitarem tenir nova junta
directiva algun mes abans per poder fer els papers (ho dic amb temps, i
us recordo que des que el Jordi Guilleumes com a secretari i jo mateix
com a president vam presentar la dimissió en la última reunió ja fa
molts mesos). I que jo sàpiga, no hi ha hagut cap moviment per reprendre
la direcció del gclub, per facilitar la feina dels que volen fer
cosetes, i continuar ajuntant esforços entre tota la gent que hi ha a la
UB que promou individualment el programari lliure i coneixement lliure
en general.

Potser fora adequat posar remei a aquesta solució? (aclarir qui ajuda a
dirigir la feina de coordinació d'esforços a la ub en aquesta àrea, i
per tant, prendre càrrecs a la junta directiva)
Si no, doncs el millor serà "tancar barraca"... (i per tancar barraca
vull dir que el Jordi, Marga i jo, com a junta directiva actual, doncs
cursar a la generalitat i a l'hotel d'associacions de la UB la
dissolució oficial de l'associació "gclub"...)

Què en penseu?

xavier.depedroaub.edu
Grup pel Coneixement lliure a la UB http://gclub.ub.es
Projecte UniWiki d'Innovació Docent http://uniwiki.ourproject.org