[gclUB-info] drets de publicació

Div Jul 13 16:39:40 CEST 2007

Hola Xavi:

Tot i que et sembli mentida, no he vist el teu missatge fins avui.. (un
bug del Thunderbird que fa aquestes jugades... :-/ )

Per que jo sé, són les revistes (les que no són d'open access, que són
la majoria) les que tenen el dret de  decidir si podeu posar el pdf del
vostre article (publicat a la seva revista) en altres mitjans, o
dinfondre'l per altres canals que no siguin la revista en qüestió
(d'aquí la importància de publicar en revistes d'estil "Open Access").
Diria que us heu de llegir la lletra petita de les revistes on heu publicat.

Jo no sé quina és la millor solució...

Sort,

Xavi

En/na Xavier Rubio ha escrit: