[gclUB-info] jpl-ub ?

Xavier de Pedro xavier.depedroaub.edu
Dme Des 19 09:51:05 CET 2007

Fins ara havia pagat jo, i en alguns casos, com bé saps, havia recuperat
alguns diners (gràcies a les teves gestions i la gent que van contribuir
ala quota del gclub).

Per cert, Marga, tresorera, com a anem de cèntims?

El 15 de gener començo el curs de gimp que dono a profes a través de
l'ICE, i volia donar una còpia del CD de programari lliure (fem que la
v3 sigui només programari totalment lliure sense incloure el només
"freeware"?) a cadascun dels 20 assistents al curs. La Lluïsa està
mirant si es pot pagar via ICE. Si no, creieu que es quelcom es podria
sufragar amb els "pressupostos" ;-) del gclub?

Si no, cap problema, els pagaré de la meva butxaca (aquests 20 i alguns
més), com altres vegades (en aquest cas, hem pagaran la docència del
curs, així que és un mal menor el fet que ho hagi de pagar jo). De totes
formes, independentment d'aquest 20 CD del curs de GIMP, convé preveure
com pagarem els CD's de la següent tirada que fem...

Xavi

P.D: Ignasi (Tura): el preu depèn del % de superfície impresa. Mira't
els preus aquí:
http://www.moviments.net/plana.duplicadora

En/na Ignasi Tura ha escrit: