[gclUB-info] 3 coses: CD + jornades-pl ub + cursos

Ignasi Labastida i Juan ilabastida.ubagmail.com
Dme Des 19 09:47:07 CET 2007

Hola,

A veure, pel que fa a les jornades, el programa està tancat i és prou
dens. La feina que han fet els estudiants, entre els quals hi ha el
Dani, a qui tinc davant, ha estat fantàstica i han aconseguit muntar
una jornada prou interessant.

Ara que sembla que hi torna a haver activitat al GCLUB, abans de voler
presentar res caldria que ens aclaríssim nosaltres ja que recordo que
a la darrera reunió hi va haver una deserció generalitzada i es va
decidir mantenir l'associació tot i que pràcticament no es fes res.

Ja sé que és una mica cru però és la realitat.

Ignasi