[gclUB-info] Fwd: Jornada Software lliure UB

Dma Des 18 23:22:10 CET 2007

Dues puntualitzacions:

el servidor on corre la web del gclub és ourproject.org des dels seus
orígens (que per cert, des de fa dues setmanes o així van haver de
migrar el maquinari a un lloc precari temporal on ho tenen ara; no sé si
darrera un adsl o similar.. :-/ - Si algú sap d'on oferir hosting físic
per les màquines del ourproject.org, els admins "vjrj" demanaven ajuda i
assessorament; crec que no el tenen resolt)

La màquina que deies Lluïsa, devia quedar fa varios anys a casa d'un tal
Ramon, per que ningú de nosaltres vam ser capaços de seguir el tema, i
ell va demanar a qui li portava la màquina arreglada (de programari de
servidor), i ningú el va respondre, fins a on recordo.

I per altra banda, la web que tenim actualment els permet tenir un seu
bloc integrat (que sembla que és el que estan acostumats a fer servir).
I es pot configurar per que el seu bloc faci servir un tema sense
columnes, o amb columna a la dreta estil "Kubrick", etc.

Fins aviat,

Xavi

En/na Lluisa Nunez ha escrit: