[gclUB-info] Fwd: Jornada Software lliure UB

Lluisa Nunez lluisanunezaub.edu
Dma Des 18 20:23:06 CET 2007

Hola,
via el cap d'estudis d'ETIS em vaig posar en contacte amb els estudiants que
porten les jornades de PL. M'han contestat això:

---------- Forwarded message ----------
From: Dani MP <dan_bcn_85ahotmail.com>
Date: 18 Dec 2007 10:31
Subject: RE: Jornada Software lliure UB
To: Lluisa Nunez <lluisanunezaub.edu>

Hola Lluisa,

tenim bastant feina feta, estem entrant en una fase de promoció de la
jornada en la que hi podeu col·laborar. Estaria be parlar un dia, però ja
seria a finals de gener perque ara estem molt enfeinats. Comentar que ja
tenim feta una comanda de cd's a Ubuntu que suposo que arribaran al febrer
(el servei és lent però gratuït). Tenim fet un logo per promocionar la
jornada(el pots veure aquí <http://jsll0708etis.wordpress.com/>). Tenim un
parell de pressuposts per fer cartells i chapes per promoció (l'hem de
presentar a Joan Carles), tenim les aules reservades i el programa de la
jornada confirmat i tancat. Com hauras vist(click per veure el logo) tenim
un blog de la jornada, això l'hem d'acabar de decidir perque ens agradaria
tenir una pàgina web una mica més maca i a poder ser que la UB ens
proporcioni l'espai. El blog va sorgir de la necessitat d'anar penjant el
material generat pero hores d'ara esta una mica deixat. Doncs si estas
d'acord després de les vacances de nadal mirem de quedar. Gracies pel teu
interés.

Daniel Muñoz Pérez