[gclUB-info] reunio dimecres

Dil Set 18 11:31:11 CEST 2006

Hola a tothom:

Espero que l'estiu hagi anat bé a tothom (tot i les calors primer,
pluges després, etc.).

Informo (recordo?) que el proper dimecres (20 de setembre de 2006), a
les 14h, hi ha la propera reunió del gclub.
Recordo, també, que l'antiga junta directiva vam presentar la dismisió a
la darrera reunió.

Si ningú (més) vol fer-se'n càrrec del futur del gclub, per la meva
banda entendré que no tenim forces o ganes de tirar endavant res més que
aquest mínim estat latent que es fa majoritàriament en tot alló que
impliqui coordinació referent a la promoció del programari lliure i
coneixement lliure a la UB.
(jo per la meva banda continuo amb el compromís d'anar mantenint la web,
i oferir suport als grups afins que ens demanen llista i web
colaborativa. També em continuo oferint a fer alguna versió més
actualitzada del CD de programari lliure per a Windows que vam fer l'any
passat).

Algú pot informar si tenim sala reservada (i quina)?

Fins aviat,

xavier.depedroaub.edu
Grup pel Coneixement lliure a la UB http://gclub.ub.es
Projecte UniWiki d'Innovació Docent http://uniwiki.ourproject.org