[gclUB-info] Algú per un taller de Tiki per a les jornades de pl de la upc (5-8/07/06)?

Div Maig 19 16:11:21 CEST 2006

Hola a tothom:

Al final ens hem liat la manta al cap i des de fa pocs dies entre la
Lluïsa, el Javier Reyes (autor de TikiDav, AulaWiki, etc.) i jo mateix
estem fent el possible per presentar una comunicació (sobre l'ús de
TikiWiki en entorns docents) a les jornades de programari lliure de la
upc, que es faran del 5 al 8 de juliol d'enguany.

Estava pensant que estaria molt bé poder oferir algun taller de
TikiWiki, a més, a les jornades aquestes, però jo no crec que pugui amb
tot.

Algú li faria gràcia oferir aquest taller introductori allà?

Veureu els detalls sobre aquests tallers i altres coses de les jorandes
pl upc a:

http://www.jornadespl.org

Fins aviat,