[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

Xavier de Pedro Puente xavier.depedroaub.edu
Dma Maig 16 16:22:24 CEST 2006

Gràcies, Angel! (com veig que hauré de fer backups llargs, etc., prenc
nota i seguiré les teves indicacions ... despres de llegir algun howto
de lvm i evms, em penso que entenc una mica el que em dius, tot i que no
ho tinc controlar i em fa cosa tocar particions, etc.

A l'estiu, suposo, m'hi posaré amb calma.

Fins aviat,

Xavi

P.D. Millor si les respostes a properes preguntes via forum les responeu
al fòrum, si no és molt d'engorro (un altre que vegi la pregunta al
fòrum es pot pensar que no ha estat contestada, etc.)

En/na Ángel Galindo Muñoz ha escrit:

--

Xavier de Pedro Puente