[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xaviausers.ourproject.org xaviausers.ourproject.org
Dma Maig 16 13:48:54 CEST 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: GNU/Linux

New topic: COm ampliar disc de linux amb disc dur extern
Autor: Xavi
Títol: COm ampliar disc de linux amb disc dur extern
Data: Dm 16 de May, 2006 [13:48]
http://gclub.ub.es/tiki-view_forum_thread.php?forumId=6&comments_parentId=182
Missatge:

Hola:

Se m'està quedant petit el disc dur de l'ordinador de la feina (de sobretaula), i tinc un dis duc extern de 120 Gb (ja particionat en trossos, etc.).

Algú sap com es fa per dir-li al linux que agafi més espai d'aquest disc dur extern per al seu funcionament (no pèr swap, ni per home, sinó per instal·lar programes, etc.)