[gclUB-info] reunio amb el rector, i cursos ftic06

Dij Mar 30 18:50:37 CEST 2006

Merd...., aquest dia jo no hi puc anar-hi (em toca pujar material de
pràctiques a un laboratori de camp; tantejaré com està el tema de que no
faci falta que hi pugi jo, però ho veig difícil).

Si no puc anar, doncs ja fareu, en la línia del que vam parlar per
telèfon l'altre dia, Ignasi. quan modifiquis el Wiki, ja ho veurà
l'Ignasi d'allà :-)

Una abraçada,

Xavi

P.D: Per cert, informo del tema cursos, que  vieent la poca acceptació i
iniciativa per altre persones del gclub en tirar endavant la sol·licitud
ftic06 (jo no hi puc constar entre els profes per que soc part de la
direcció del gclub :-( ), doncs la cosa està en standby. El Jordi
Peralta està estudiant la possibilitat de fer una proposta per al curs
de Eclipse, al menys... i una amiga de l'Ignasi (Tura) potser es rumiava
lo d'un curs del paquet "R" d'estadística, però si ningú dona més
noticies en breu, voldrà dir que no presentem cap cosa a la subvenció
ftic06 com a gclub.
Des d'Altercoms SCCL (ex-Infoespai SCCL)  es possible que es presenti
alguna cosa, i alguns del gclub ajudarem en el que poguem, si cal, com
l'any passat (sembla que aquest any no hi haurà els problemes de l'any
passat, per sort; hem après dels errors :-).

En/na Ignasi Labastida i Juan ha escrit: