[Fwd: [gclUB-info] Reunió amb el rector]

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Dij Mar 30 12:59:33 CEST 2006

Càsumdena

Per cert, la reunió preparatòria com va anar? En podrieu fer cinc cèntims?

  Jordi.

-------- Missatge original --------

Hola,

Tal com em varen avisar, que et donin cita no vol dir que t'acabis
reunint... avui he descobert que el rector dilluns vinent és fora i tot
i que encara no m'han dit res oficialment, i dubto que ho facin a hores
d'ara, he confirmat que la reunió de dilluns queda ajornada sine die.
Sembla ser que m'avisaran per donar-me una altra data, de la qual us
informaré de nou.
Si triguen gaire haurem de tornar a insistir.

Ignasi

Jordi Guilleumes i Morell
Unitat de Comunicació
Universitat de Barcelona
Gran Via de les Corts Catalanes 585 - 08007 Barcelona
Tel. 934 035 428 // Fax. 934 035 357
correu-e: jordi.guilleumesaub.edu
IM: jordiguilleumesajabber.org
---