[gclUB-info] Re: Coneixement Lliure: continguts lliures i/o oberts

Jordi Vilanova i Karlsson jvilanovaaopenke.com
Dis Mar 25 22:52:09 CET 2006

La iniciativa inicial és de publicació de literatura clàssica en llengua
catalana (original o traduida) per la que ja han caducat els drets
intel·lectuals (p. ex. Joanot Martorell, Jacint Verdaguer o Àngel Guimerà
[justet]). Per tant, més en línia de Gutenberg.org
(http://www.gutenberg.org/). També inclouria a mig i llarg termini la nova
creació artística, més que no pas els 'llibres de text i manuals' que
menciona Wikibooks (ca).

Salut. Jordi VK