[gclUB-info] Re: Coneixement Lliure: continguts lliures i/o oberts

Dil Mar 20 17:35:07 CET 2006

Benvolgut Jordi:

Reenvio el teu missatge a la llista del gclub, per si hi ha algú
interessat en el tema concret que planteges. jo personalment no puc
assumir més projectes dels que ja participo relacionats amb el gclub.

Ja informaràs quan la teva/vostra publicació virtual sigui consultable
per xarxa.

Atentament,

Xavier de Pedro

En/na Jordi Vilanova i Karlsson ha escrit:

xavier.depedroaub.edu
Grup pel Coneixement lliure a la UB http://gclub.ub.es
Projecte UniWiki d'Innovació Docent http://uniwiki.ourproject.org