[gclUB-info] Re: [gclUB-in fo] Reunió am b el Rector

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dma Mar 7 08:50:58 CET 2006

Hola a tots/totes. A mi m'agradaria anar-hi a aquesta reunió.
Podem recuperar els punts que ja havíem dit sobre el què parlar a la reunió amb
el rector que tenim en el wiki.

A reveure.

Antonio Piedras Morente
Telèfon: 93 40 34614
Àrea de Tecnologies
Edifici Pavelló Rosa (Recinte de la Maternitat). Planta 1
Travessera les Corts, 131-159. 08028 Barcelona