[gclUB-info] correu-e gclub i reunió de tothom

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Div Jun 30 09:57:57 CEST 2006

Hola a tots i totes

---------------------
El 23/06/2006 14:16 'Xavier de Pedro Puente' va dir:
> Hola a tothom:
>
> Ja tenim adreça de correu-e (gclubaub.edu), i funciona (ara mateix rebo
> jo els correus, però això hauria d'anar al secretari/a, tal i com entenc
> jo la divisió de tasques)

Suposo que si, que els hauria de rebre jo. Ja em donaràs la contrasenya.

> Per cert, fa temps comentàvem entre uns quants que no estaria de més fer
> renovació en la junta directiva.

Totalment d'acord. Ja he comentat a la llista algun cop que això de fer
de secretari, tot i no portar un volum de feina molt gran, si que hi ha
pics de feina que a mi em costa de portar-los a terme. I també he
comentat que segueixo (més o menys) fent de secretari perquè no hi ha
ningú que s'hagi ofert per fer-ho.
Plantejar una renovació de la junta crec que salta a la vista que és
necessari: a part de l'empenta inicial, no hem pogut o no hem sabut
conduir el grup (tot i els grans esforços i energies d'el Xavi, cal que
consti. Si no fos per ell...)
> Potser seria interessant fer alguna trobada per explicar on estem, que
> hem fet (i que no) en l'últim any (per exemple), i cap a on volem anar:
> si ja ens està bé així o no, etc.
> Crec que aquesta reunió és necessària.
>
> Proposo fer-la el 3 o 4 de juliol, a l'hora que vagi millor al màxim de
> gent (al migdia?).

Jo prefereixo el dimarts 4 de juliol.
> Opinions? Preferències de data, hora i lloc de reunió?

Proposta de reunió: Dimarts 4 de juliol, 14h, Pavelló Rosa
> Xavi

Jordi Guilleumes i Morell
Unitat de Comunicació
Universitat de Barcelona
Gran Via de les Corts Catalanes 585 - 08007 Barcelona
Tel. 934 035 428 // Fax. 934 035 357
correu-e: jordi.guilleumesaub.edu
IM: jordiguilleumesajabber.org
---