[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xaviausers.ourproject.org xaviausers.ourproject.org
Div Jun 2 11:15:55 CEST 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: OpenOffice

New topic: Manera fàcil per imatges html dins document  OOo?
Autor: Xavi
Títol: Manera fàcil per imatges html dins document  OOo?
Data: Dv 02 de Jun, 2006 [11:15]
http://gclub.ub.es/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=190
Missatge:

Hola companys:

Després de l'èxit de les meves preguntes (de fet, l'èxit és de les persones que van resposdre! :-), m'atreveixo a fer-ne un altre també de les històriques (tenim la pregunta sense resposta vàries persones del gclub des de fa prop d'un any :-/ )

Contexte:
* guardem un document html de la web (amb imatges) en disc dur local.
* l'obrim amb OOo, i les imatges es veuen bé, però de fet no estan inserides dins del document d'OOo (.sxw, .odt, ...), sinó que són cridades des de la còpia del disc dur de la imatge.
* Si movem les imatges del disc dur a un altre carpeta, o enviem el document .sxw/.odt a un altre ordinador, en obrir-lo no es veuen les imatges, sinó les adreces absolutes a on es trobaven abans en l'ordindaor incial.

__Sabeu si hi ha alguna manera fàcil de canviar això per a totes les imatges de cop?__ (=que guardades dins dels document .sxw/.odt)

(si el document té desenes d'imatges, és molt tediós anar copiant i enganxat una a una, o inserint-les manualment, etc. :-/ )