[gclUB-info] Reunió: canvi de darrera hora

Antonio Piedras Morente apiedrasaub.edu
Dme Jul 12 12:28:04 CEST 2006

Jordi,
no et preocupis per la reserva de l'aula, no passa res :-))

He canviat la reserva pel 19 de juliol a les 14h. Sala gran (la que no
té finestra).

A reveure

--
Antonio Piedras Morente