[gclUB-info] info sobre moodle

Div Jul 7 16:11:59 CEST 2006

Gracies per la informació, Lluïsa.

Què ha de fer un professor o grup de professors per poder fer servir
moodle l'any que ve? Instal·lareu dfwiki o ewiki (el d'abans)?

Quins altres mòduls seran disponibles, d'entre tots els llistats a
moodle.org?

Dijous  vaig parlar amb el Barahona, per preguntar-li (entre altres
coses) sobre el seu projecte "Edukalibre" que van acabar l'any passat,
van fer un software que pot correr amb moodle, que entre altres coses,
facilita l'accés per webdav a moodle = des d'OpenOffice, etc.). Esteu al
corrent?

Me n'alegro del pas de la ub per fer servir programari lliure d'LMS
(moodle en aquest cas)

Xavi

En/na Lluisa Nunez ha escrit: