[gclUB-info] [Fwd: [Edu-tic-pl] [Fwd: consulta.../es]]

Dma Gen 31 19:02:07 CET 2006

Miquel, pot ser adequat que enviis algo d'info a aquest noi (UPF) sobre
les jornades de Programari Lliure que es faran a la UB d'aquí a un mes i
mig (dic de memòria) per si volen colaborar, i així veuen com podrien
muntar quelcom similar a la UPF, per exemple, dic jo...

Xavi

P.d: Envio còpia a edu-tic-plamoviments.net, per que estigueu al corrent.