[gclUB-info] Re: Ajuda sobre un muntatge de Tikiwiki

Ángel Galindo Muñoz agalindoaub.edu
Dij Gen 26 08:46:14 CET 2006

	Hola, Xavi!

	Això faré el proper cop!
	Ahir nit vaig provar el mediawiki i vaig flipar lo fàcil que és fer-lo
funcionar i a sobre amb tota la funcionalitat que trobes a la wikipedia
, dóna gust.

	Gràcies de totes formes! Vagi bé! ;)