[gclUB-info] Re: Ajuda sobre un muntatge de Tikiwiki

Dme Gen 25 14:42:50 CET 2006

Hola Ángel:

Fins avui no he pogut llegir els teus missatges. No hagués sabut
respondre la pregunta jo mateix, de totes formes.
Per casos similars de preguntes tan tècniques i fora de l'habitual (crec
que era el cas; jo no m'havia trobat mai amb aquest problema, si amb
algun altre), doncs et pots adreçar directament als frikis de tiki via
irc (jo sempre he trobat algú actiu allà quan he tingut algun dubte
tècnic de caire urgent; hi ha gent de tot el globus, així que sempre hi
ha gent informàtica conectada i currant a l'hora en la seva jornada
laboral habitual)

Sort amb el projecte que portes entre mans (sona bé!) :-),

Xavi

En/na Ángel Galindo Muñoz ha escrit: