[gclUB-info] Re: Ajuda sobre un muntatge de Tikiwiki

Ángel Galindo Muñoz zoqueroagmail.com
Dis Gen 21 20:10:13 CET 2006

  Hola altre cop!

  Ja ho he trobat, es tractava simplement un problema de permisos
d'escriptura de l'usuari "apache" sobre la carpeta on havia desplegat
l'aplicatiu. Encara que això em sobta força doncs l'error es produïa
justament en l'execució de la connexió a base de dades. Bé, en tot cas ja
està resolt.

  Gràcies de totes formes. Fins la propera!

--
Ángel Galindo Muñoz
zoqueroagmail.com