[gclUB-info] info

Dij Feb 16 19:48:52 CET 2006

Hola Albert,

Per ara no tenim més cursos programats (ni des del gclub, ni des de
l'Altercoms - ex-Infoespai- amb qui vam col·laborar en el cursos de
l'any passat)

Si estàs apuntat a aquesta llista llavors tranquil que ja t'assabentaràs
quan en fem de nous!
És més, potser podràs ajudar a que finalment en fem en aquesta segona
edició de la convocatòria FTIC de la generalitat, quan surti (amb la que
es van pagar les despesses dels cursos).

Benvingut al gclub!,

Xavi

En/na Albert Also ha escrit: