[gclUB-info] jpl06: install party i taller wiki

Dij Feb 9 10:48:14 CET 2006

Hola Miquel:

No sé si pensàveu donar alguna fotocòpia als que assisteixin a la
install party que pensàveu fer. Fa poc vaig trobar un tutorial (en
anglès) amb captures de pantalla pas a pas sobre com fer una
instal·lació dual Linux Ubunty Brezy i mantenir el Windows que ve per
defecte a la majoria d'ordinadors. I tot amb el mateix CD del Ubutnu
Breezy -5.10- (o Kubuntu, Edubuntu, etc. 5.10)

http://users.bigpond.net.au/hermanzone/p2.htm <------- dual boot Ubuntu
amb win fat32

http://users.bigpond.net.au/hermanzone/p3.htm <------- dual boot Ubuntu
amb win NTFS

Jo sóc partidari de que la majoria de la gent que vol passar-se al
linux, faci el pas intermig dual-boot Linux-Windows (abans de tenir
només linux) doncs és més fàcil atrevir-se a provar-ho, perdre li la
por, practicar i adonar-te que encara no saps fer nose qué o no sé
quantos per ser autosuficient amb l'ordinador en linux, tal i com ho és
molta gent ja amb Windows. I tot això mentre encara pots fer servir les
teves aplicacions de windows que necessites per la feina urgent, etc. ,
o que et demanen a la teva feina, ... (el meu cas).

Bé, doncs la cosa és que pensava que podria estar bé suggerir als
assistents del taller de Wiki (en cas que ens centrem només amb el
Wiki), que practiquin fent la traducció col·laborativa de les guies
d'instal·lació de dual boot aquestes, per exemple. tot i que sé per
experiència que amb 2 hores no faran més començar i es quedarà a mitges,
però bé, sempre poden practicar després el que han après al taller de
Wiki sobre aquest document d'interès real per ells o companys seus que
no sàpiguen anglès...

Opinions?

xavier.depedroaub.edu
Grup pel Coneixement lliure a la UB http://gclub.ub.es