[gclUB-info] [Fwd: [Edu-tic-pl] [Fwd: consulta.../es]]

Dma Feb 7 18:03:38 CET 2006

Compteu amb mi (10 de març, no?)

De totes formes, en sessions de menys de 2 hores, al que més es pot
aspirar es a una intro (pràctica) al wiki.

De quant de temps es pot disposar? Quant teniu previst que durin els
tallers? (coneixent que la gent que va a aquesta mena de jornades són
força "frikies", jo faria entre 2 i 4 hores, si es disposa d'aula, i no
xafa altres activitats paral·leles, etc. I si no, pues la mini-sessió
d'1 hora que ja tinc tant per la ma que he hagut de fer en múltiples
assignatures on fem servir el wiki per algn dels usos possibles que té
en el món de l'ensenyament/aprenentatge...

Per cert, us animaria a que us sentíssiu gclUB la gent que ho esteu
organitzant (si la gent que fa coses no ens agrupem sota un paraigües
comú, no aprofitem les sinèrgies que es creen, crec...). I des d'aquest
punt de vista, seria formidable que la web de les jorandes fos quelcom com:
http://gclub.ub.es/jpl2006

(o canviar jpl2006 pel que vulgueu; em refereixo a fer servir el domini
gclub.ub.es...). M'explico?

Xavi

En/na Miquel Colomer ha escrit: