[gclUB-info] Re: [gclUB-in fo] reunió am b rector

Dme Abr 19 13:15:33 CEST 2006

Hola Antonio:

No tots els estils de tema estan actualitzats per igual a la versió
1.9.x amb la que funcionem a la web principal del gclub. T'ho he canviat
a gclub.css (i plantilles d'smarty associades), i ja funciona de nou la
teva sessió com a usuari.
Si a algú altre li passa, que esculli l'estil de tema gclub.css, o
tikineat.css, i us hauria de funcionar.

Una abraçada,

Xavi

En/na ANTONIO PIEDRAS MORENTE ha escrit: