[gclUB-info] Re: [gclUB-in fo] reunió am b el rector

Ignasi Labastida i Juan ilabastidaaub.edu
Dme Abr 19 12:15:28 CEST 2006

Hola de nou,

En principi havia dit que seríem tres quan m'ho varen preguntar. Suposo
que el Xavi no vindrà. Per tant crec que és útil que vinguis.

Ignasi

En/na Lluïsa Nuñez ha escrit: