[gclUB-info] Re: [gclUB-in fo] reunió am b rector

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dma Abr 18 18:02:18 CEST 2006

Hola a tothom. Jo torno a dir que si no tinc cap imprevist aniré a la reunió amb
el rector, el dijous 20 a les 13h, era aquesta la data i hora oi?

Per cert Xavi. Quan entro al portal del gclub i m'autentico, em surt una
pantalla d'error que diu:
LayersMenu Error: setMenuStructureString: empty string.

.... saps alguna cosa del perquè passa?

Fins aviat.

Antonio Piedras Morente