[gclUB-info] PFC assignat

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dij Set 29 16:56:17 CEST 2005

Us faig arribar un mail que m'ha enviat el cap d'estudis d'ETIS on ens comunica
que s'ha aassignat uns dels projectes PFC que havíem presentat.

Hola Antonio,

com estem?  t'escric per comentar-te que acabem d'assignar un dels
projectes fi de carrera que vàreu propossar (concretament "administració
de GFRORCE per inexperts"). L'alumne es diu Jesús Orantos i aviat
m'entrevistaré amb ell per dir-li l'assignació i passar-li la
documentació. En principi és ell qui ha de prendre la iniciatica
escrivint als directors, demanant una reunió per parlar de la feina a
fer, etc. També he informat al professor d'aquí que farà la codirecció
junt amb el Vicente Ruiz (es diu Jordi Campos). M'ha dit que avui mateix
escriurà  al Vicente per començar a parlar del tema.

A reveure

Antonio Piedras Morente