[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

Xavier de Pedro Puente xavier.depedroaub.edu
Dil Set 26 18:47:48 CEST 2005

Angel, i tothom:

Si us sembla, podem fer servir els forums per enviar preguntes i
respostes sobre temes tècnics. És com he enviat la meva pregunta, i allà
es on ja han respost vàries persones.
http://gclub.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?comments_parentId=159&topics_threshold=0&topics_offset=1&topics_sort_mode=commentDate_desc&topics_find=&forumId=1

Gràcies igualment, Angel, però en l'arxiu de missatges de la llista
mailman després costa de trobar molt la informació, mentre que si queda
arxivada via fòrums és facilment cercable després per nosaltres o
altres, a l'estil de base de coneixement, etc. (i ens assegurem que no
se satura la llista de correu per preguntes i respostes tècniques com
aquestes de temes parcials molt concrets). Recordo que tal i com està
configurat ara, s'envia automàticament una còpia per llista del nou fil
de discussió començat al fòrum de la web, però no de les respostes (per
no saturar a qui no ho vulgui seguir).

Fins aviat,

Xavier

En/na ANGEL GALINDO MUÑOZ ha escrit: