[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

Dil Set 26 18:42:53 CEST 2005

Has vist aquestes respostes que hi ha hagut via forum?

http://gclub.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?comments_parentId=159&topics_threshold=0&topics_offset=1&topics_sort_mode=commentDate_desc&topics_find=&forumId=1

Estaria bé fer-lo autoarrencable tant des de windows com des de Linux...
(mira missatge del miquel colomer al forum)

Per cert, he vist que queda fer una actualització del software abans
d'enviar a fer còpies l'original a l'infoespai. Ho pots fer tu mateix?
(jo m'havia proposat en la darrera reunió per fer-ho en cas que tu no
poguesis)

I sobre caràtula, no sé més que el que es va dir an darreres reunions
(veure actes).
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=ReuniO050921
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=ReuniO050721

Fins aviat,