[gclUB-info] PFC

Dil Set 26 17:36:29 CEST 2005

Hola Antonio:

Per si el tema interessa encara (a mi, molt!), informo que la persona
que ha fet que des de l'OpenOffice Writer es pugui escriure al Tiki
directament és en Javier Reyes (autor del mòdul TikiDav), i qui ja té
"in mente" poder desenvolupar quan tingui temps la compatibilitat d'OOo
Calc amb Tiki (via TikiSheets, ja existent en el Tiki).
http://gclub.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?comments_parentId=117&topics_threshold=0&topics_offset=1&topics_sort_mode=commentDate_desc&topics_find=&forumId=7

El seu correu-e: jreyesaescire.com

>L'altra línia de la que varem parlar en la reunió de juliol, va ser la de
>presentar un projecte basat en les llibreries de PEAR per poder publicar en una
>pàgina web fulls de càlcul treballant amb el Calc de l'OpenOffice, tal com es fa
>amb el Write. En aquest sentit vaig enviar un mail el juliol a en Xavier Noguer
>responsable del projecte, però encara a hores d'ara estic esperant la seva resposta.

I per veure què fa Tikisheets actualment:
http://tikiwiki.org/TikiSheetDemo

Fins aviat,

Xavier

xavier.depedroaub.edu