[gclUB-info] PFC

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dme Set 21 17:53:47 CEST 2005

Hola a tots i a totes. Perdoneu la meva no assistència a la reunió que havia
avui, però la feina em té aquests dies massa liat i no he pogut trobar el temps
per anar a la reunió.
Sobre el tema dels PFC, tal com heu escrit en l'acta, varem presentar 2 basats
en GFORGE:

1) Administració de projectes GFORGE per inexperts ("dummies"):
Es tracta de desenvolupar una eina ("plugin") que presenti les opcions
d'administració amb dos possibles perfils: inexpert (amb les opcions bàsiques i
més simples del mòdul d'administració) i avançat (amb totes les opcions,
incloses les més complexes).

2) Bitàcola per a usuaris del GFORGE:
Es tractar de millorar la funcionalitat de bitàcola o weblog que ja disposa el
GFORGE per possibilitar que cada usuari de la plataforma disposi d'un weblog
personal, que a més, es pugui utilitzar amb dos perfils bàsics d'usuari
(inexpert i avançat).

El codirector d'ambdós projectes és en Vicente J. Ruiz Jurado, que és
administrador del lloc web ourproject.org, expert en la plataforma GFORGE.

Els projectes van ser acceptats pel Cap d'estudis d'ETIS, i estan en fase de
presentació als estudiants per veure si hi ha algun/a interessat/da en el tema.

Quan tingui més notícies, us les faig arribar el més aviat possible.

L'altra línia de la que varem parlar en la reunió de juliol, va ser la de
presentar un projecte basat en les llibreries de PEAR per poder publicar en una
pàgina web fulls de càlcul treballant amb el Calc de l'OpenOffice, tal com es fa
amb el Write. En aquest sentit vaig enviar un mail el juliol a en Xavier Noguer
responsable del projecte, però encara a hores d'ara estic esperant la seva resposta.

I així està el tema dels PFC.

A reveure.

Antonio Piedras Morente