[gclUB-info] Reunió dimecres 21/09/2005

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Dma Set 20 18:38:03 CEST 2005

Hola  a tothom

Ahir dilluns us havia d'enviar el recordatori de la reunió. Disculpeu
l'oblit.

Si, la reunió és a la plaça Universitat, pati de ciències, però encara
no m'han comfirmat l'aula. Suposo que serà a l'Aula Ramon y Cajal, al
primer pis. Sinó, seria a l'aula informàtica, a la planta baixa.

Pel que fa a l'hora, inicialment estava marcat a les 12h, però jo puc a
partir de les 13:30.

Total, que demà mateix, espero que a mig matí a molt tardar, us ho
comfirmaré, però inicialment queda convocada la reunió:

Dimecres, 22/9/2005
13:30h
Aula Ramon y Cajal (pati de ciències, 1er pis)
Edifici Històric (plaça Universitat)

Fins demà, doncs,

   Jordi.

Jordi Guilleumes i Morell
Unitat de Comunicació
Universitat de Barcelona
Gran Via de les Corts Catalanes 585 - 08007 Barcelona
Tel. 934 035 428 // Fax. 934 035 357
correu-e: jordi.guilleumesaub.edu
IM: jordiguilleumesajabber.org
---