[Fwd: [gclUB-info] JPL2006] i reunió demà dimecres 21/09/05, 12h

Xavier de Pedro Puente xavier.depedroaub.edu
Dma Set 20 16:53:18 CEST 2005

Miquel, ja som associació enregistrada a la Gen. de Cat. . No hauria
d'haver-hi problema.
Per mi endavant, i informa de l'evolució del tema. Potser el millor es
parlar-ho a la següent reunió del gclub, demà dimecres 21 a les 12h,
crec., no? Jordi, confirma el lloc, si us plau.
Xavi