[gclUB-info] Servidor pavello rosa

rsadorri7 rsadorri7aetis.ub.edu
Dil Set 5 20:05:15 CEST 2005

Hola,
    us volia comentar que el servidor q hi havia al pavelló rosa ja
torna a estar operatiu, bé, m'explico, ja té instal.lat una debian sarge
(l'estable) juntament amb el apache2+php+mysql, vaja llest per si es vol
posar el tikiwiki o algun altre similar. Una cosa, i he posat una imatge
del kernel ja compilada per la gent de debian, és a dir, no he compilat
una imatge pròpia per al pc (a la llarga ve a ser el mateix) però no he
aconseguit q amb akest kernel funcioni l'apagat automàtic al fer un
shutdown (suposo q es cosa de l'acpi), si algú sap com fer-ho agraïria
m'ho comentes.
    En principi per part meva ja no hi ha cap més cosa a fer, si
aprofitant q el tink a mà voleu q hi instal·li algun altre software o el
prepari per fer alguna altra feina a part de servidor http m'ho comenteu
i miro q hi puc fer.
    Ara bé, queda parlar on voldreu que el porti, si tornar-lo al
pavelló rosa o altre lloc. En Miquel i jo al llarg d'aquesta setmana
intentarem reunir-nos amb el Cap d'estudis, Juan Carles Naranjo, i
intentarem mirar a veure si el podem col·locar en algun lloc de
l'edifici històric. Però estaria bé comentar més opcions.

Ens veiem,
Ramon Sadornil.