[gclUB-info] New blog post at gclub.ub.es

Xavier de Pedro Puente xavier.depedroaub.edu
Dil Oct 31 18:33:49 CET 2005

Lluïsa, has enviat el comentari per llista. Et responc en privat (tot i
que avanço aquí que jo no tinc aquests problemes amb les altres
assignatures, ni amb els Tikis fills de la instal·lació multitiki del
gclub).

Xavi

En/na Lluisa Nunez ha escrit: